Visió global

La Tagliatella en el món

Actualment, amb més de 200 restaurants, a Espanya, Andorra, França i Alemanya, hem rebut durant el darrer any més de 9 milions de clients, que han gaudit dels sabors més autèntics de la cuina italiana.

La Tagliatella apropa l’experiència italiana a tots els països en què té presència, i transmet aquesta cultura i la seva forma d’entendre la gastronomia fora de les fronteres d’Europa. Una marca internacional, el secret de la qual és ser fidel a les arrels i l’origen d’una de les gastronomies més riques i amb més acceptació en el món. La Tagliatella transporta a aquesta experiència Italiana que va molt més enllà del menjar, que s’enriqueix amb els valors típicament mediterranis, com ara el moment tranquil que es dedica a gaudir del menjar, la varietat de productes a la taula i compartir-la amb les persones més properes i estimades. Un concepte que, per la nostra experiència, no entén de fronteres.

El nostre grup

 

La Tagliatella forma part del Grupo AmRest Holding SE (AmRest, WSE), l’operador de restaurants més gran de l’Europa central i oriental, amb més de 1.300 restaurants pertanyents a les categories de Casual Dining i Quick Service.

Des de 1993, Amrest ha afegit al seu grup marques de prestigi reconegut, com ara KFC, Pizza Hut, Burger King, KABB, Blue Frogs i Starbucks. L’any 2011, AmRest incorpora La Tagliatella a la seva cartera, amb la finalitat de desenvolupar aquesta marca en l’àmbit internacional, a través de la creació de restaurants de la companyia i amb locals franquiciats.

A partir de la nostra cultura “Tot és possible”, els nostres més de 25.000 empleats orienten cada dia totes la seva dedicació i entusiasme a oferir a milers de clients una experiència única i excepcional en totes i cadascuna de les nostres marques.